woensdag 4 april 2018

Medicijnen

Ik weet nog niet of ik blij ben, of een beetje sip, maar ik heb na de afspraak met mijn psychiater vandaag een beslissing genomen. Ik ga toch maar aan de medicatie om prikkels te 'dempen'. 

Om eerlijk te zijn raak ik elke dag overprikkeld. Geluid en licht zijn mijn grootste irritatiebronnen. Soms ben ik om elf uur 's ochtends al gesloopt (terwijl ik om 9.00 uur opsta) door mijn eigen schuld. Ik houd van al mijn beeldschermen (telefoon, tablet, laptop en tv. En liefst tegelijkertijd) en efficiĆ«ntie in mijn huishoudelijke taken (daarom zet ik de vaatwasser of wasmachine vaak al vroeg aan, om het maar gedaan te hebben).  

Anyways. Medicijnen. Ik begin met Risperdal, komend weekend. Een echte baby-dosis: 2× 0,25mg per dag. Ik voel me echt een mietje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten